Меглена Кунева: "За мен, кариерата ми, семейния ми живот и фамилната ми история."

Аз съм от 13 години в политиката. Преди това не съм правила кариера. Всичко постигнато е било заради това, което мога. Ако хората искат да разберат нещо за семейството и произхода ми, това винаги е било възможно.

Единият ми дядо е бил царски офицер и след 1944 година не е можел да работи това, което умее и с което е заслужил два ордена за храброст. Другият е лежал в “Белене”, защото е бил адвокат и е защитавал подсъдими по време на т. нар. народен съд. Това е цената, която двамата ми дядовци са платили за прозападната си ориентация.

Имам огромна семейна история, но никога не съм си помисляла да я ползвам за политическа кампания. За мен е важно аз как се държа. И да изпълнявам това, за което моите родители, баби, дядовци са живели и страдали - те не биха искали никой, никога, при никакви обстоятелства да изпита същото като тях.

0 comments:

Публикуване на коментар